onsdag den 9. september 2009

objektiv fodboldhistorie

Tirsdag den 25 august, var vind IF. og jeg i Mejdal for at spille fodboldkamp. Vi køre til Mejdal. Folk sidder og råber i munden at: ”nu skal vi bare have vores første sæson sejer” vi kommer der ud og begynder at varme op. Nogle laver armbøjninger og andre laver tricks med bolden. Vores træner siger at han ikke kan forstå hvor det andet hold bliver af. Nu kommer min veninde fra Mejdal for at se kampen. Hun spørge også hvor modstanderne er henne. Efter lang tid tager Lone mig under armen for at gå ud at finde modstander holdet. Vi går rundt og leder. Da vi har ledt længe siger min veninde:” nu er det 10 min efter kamp start så vi har vundet da de ikke er dukket op” vi tager hjem med en sejr. Næste dag mødes vi så til fodboldtræning og vores træner fortæller at modstanderen har trukket sig ud af turneringen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar